nákupní košík
V košíku není žádné zboží.

Reklamace a vrácení zboží

Jako v každém obchodě, tak i v našem e-shopu se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Protože se snažíme nabízet pouze kvalitní zboží prvotřídní kvality, jsme připraveni vám vycházet co nejvíce vstříc i v otázkách reklamací. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:

 

  • Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím nebo konečným uživatelem.
  • Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
  • Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce sepíše zákazník protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.
  • Záruční lhůta se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením.
  • Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení a záručního listu. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a zkontrolovat zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
  • Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromně apod.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
  • Reklamační řízení ve vztahu ke konečnému uživateli (spotřebitel) se řídí Občanským zákoníkem.
  • Reklamační řízení ve vztahu k osobám používajícím zboží pro účel podnikání se řídí Obchodním zákoníkem.
  • Zboží v reklamačním řízení nezasílejte k dodavateli na dobírku a doporučujeme pojištění jeho dopravy.

 

K vyřizování reklamací použijte následující kontakt:

Fitko-eshop.cz

Roman Parolek

Tovární 506

679 32 Svitávka

Tel: +420 775 593 690

Email: reklamace@fitko-eshop.cz

 

Před odesláním reklamovaného zboží zpět, je třeba předchozí domluva písemně na e-mail nebo telefonicky!